Categoriearchief: Zonder tweets

Vliegen: EHHV – EHSE – EHTX- EHHV

Vluchtnummer 228
Vluchtnummer 229
Vluchtnummer 230

Vandaag werd het tijd wat vlieguren te maken. Vincent was nog nooit met me meegevlogen, dus dat werd tijd. Het werd het rondje Hilversum – Seppe – Texel – Hilversum. We hebben de hitte getrotseerd en genoten van het uitzicht.

Vincent heeft zelfs zijn huis in Rotterdam kunnen zien, ondanks dat we min of meer aan de andere kant van Rotterdam vlogen.

Op het laatste stuk zijn we nog over mijn ouderlijk huis gevlogen in Oudkerk, mijn zus was er ook met de drie zoontjes – ze stonden naar ons te zwaaien!
Ik heb teruggezwaaid door de vleugels op en neer te bewegen, dat is vanaf de grond goed te zien.

Vincent vond het leuk, dus ik denk dat we wel vaker gaan vliegen!

Naar de Efteling

Vandaag zijn Vincent en ik met mijn 2 oudste neefjes Maarten en Wouter naar de Efteling geweest. Ondanks de regen onderweg naar de Efteling was het een schitterende dag; veel zon en lekker warm.

Het feest begon gisteravond al – eten bij McDonalds, en een nachtje bij oom Sietse slapen! Vanochtend dus met de bus naar de Efteling, georganiseerd door het werk van mijn zus Janna.
Eerst zijn we door het sprookjesbos gewandeld, en vervolgens op de stoomtrein gestapt richting de python. De python is nog een beetje te eng voor de jongens, dus toen maar de Pegasus genomen, de houten achtbaan. Tijdens de rit hoorde ik de jongens schreeuwen, en ik dacht dat het misschien wel wat te wild voor ze was. Maar toen we uitstapten riepen ze in koor “Nog een keer!”.
Na nog wat attracties op naar de botentocht (even lekker uitrusten) en naar de vogolrock. Dat hebben we ook gedaan, maar daar kregen we niet te horen ‘nog een keer’ – de achtbaan in het donker was net iets te eng.

Toen werd het tijd voor een ijsje, en naar de slakken-monorail. Het werd al wat later in de middag, dus op naar een restaurant voor het avondeten zodat we om 5 uur weer bij de bus konden zijn.

We hebben veel dingen gedaan en gezien, maar lang niet alles.
Dus ooit gaan we nog een keer terug!

In het fotoalbum vind je foto’s van het dagje efteling en zie je wat we allemaal meegemaakt hebben.

Vliegen naar Engeland

Vluchtnummer 226
Vluchtnummer 227

Vandaag ben ik met John en Marcel een dagje naar Engeland geweest. De route was: Hilversum – Midden-Zeeland (John); Midden-Zeeland – Calais (ik); Calais – Lydd (Marcel); Lydd – Manston (Marcel); Manston – Oostende (John); Oostende – Hilversum (ik).

Al met al een prachtige tocht, het weer was goed, 6 velden aangedaan en dik 5 vlieguren met zijn drieeen gemaakt!

Foto’s zijn te te vinden in de https://fotos.sietse.nl/Vliegen/Vliegtocht-Engeland-2004/’>fotogalerij over de vlucht.

Film: Spiderman 2

Vanavond ben ik met Harry naar Spiderman 2 geweest; het was voor mij een verrassing naar welke film we zouden gaan – Harry had kaartjes geregeld en mij niet verteld waar we naar toe zouden gaan. Toen hij mij vroeg wat ik dacht waar we naar toe zouden gaan gokte ik goed 🙂

De film zelf heeft zijn ups en downs; ups zijn de prachtige effecten en de aktie, de downs zijn de wat trage stukken tussen de aktiescenes door….
En het is nu al duidelijk wat er in deel 3 gaat gebeuren!

Vliegen: retour EHMZ

Vluchtnummer 225

Ondanks dat de weersverwachting niet al te geweldig was (er werd onweer verwacht) zijn we toch gaan vliegen, en wel richting het slechte weer zodat we niet op de terugweg verrast konden worden.

Het werd dus een tripje naar Midden-Zeeland. Een ander toestel van Hilversum vloog er ook naar toe, dus gezamelijk wat drinken op EHMZ.

Ruim voor het slechte weer waren we weer thuis; pas in de avond begon het te regenen en te donderen.