Categoriearchief: Zonder tweets

Trance Energy 2007

Zoals bijna elk jaar zijn Mijndert en ik weer naar Trance Energy in de Jaarbeurs in Utrecht geweest (Vincent is ook nog even langs geweest). Eerst zagen we Phynn die lekker aan het spelen was; een goede opening. Vervolgens naar DJ Jean – die speelde veel bekende platen, en dat valt altijd goed.

Na DJ Jean zijn we terug gegaan naar MainStage waar Paul Oakenfold bezig was; ik had hem nooit eerder zien spelen. Hij draaide echt geweldig, Oakenfold was het grote voorbeeld voor Tiësto, en ik snap nu waarom. Maar snel eens wat muziek van Oakenfold opsnorren!

Daarna kwamen nog Cosmic Gate, Marcel Woods en Johan Gielen, maar geen van die drie konden Oakenfold overtreffen.

Toch hebben we het weer erg genoten van ons nachtje uit – kwart voor zeven ’s ochtends was het bedtijd…

Sneak Preview: La Vie en Rose

De film van vanavond heet officieel La Môme maar hier in Nederland is hij bekend als La Vie en Rose. De film gaat over het leven van Édith Piaf, van haar kinderjaren tot haar dood, uiteraard met veel muziek van haar.

Het leven van Édith is mooi in beeld gebracht, maar ik ben geen liefhebber van haar muziek. Mocht je ervan houden, dan is de film een bezoek waard.

Sneak Preview: Das Leben der Anderen

De sneak preview van vanavond was een Duitse film over een Stasi (Staats Sicherheit) medewerker in het voormalige Oost-Duitsland: Das Leben der Anderen. De Stasi-medewerker luistert een stel kunstenaars af, en dat brengt hem erg aan het twijfelen over de de Stasi.

Een goede film, ook al zou hij hier en daar wat vlotter kunnen. De moeite van het bekijken waard.

Vliegen: Aerobatics les

Vluchtnummer 276
Vluchtnummer 277

Het overkomt me elk jaar: een vlieg-winterstop. Maar dit jaar eindigt die vroeg, vandaag ben ik met John met de PH-MBW van Hilversum naar Lelystad gevlogen om daar beide te lessen op dit vliegtuig. En leuk natuurlijk om er een groot deel van de dag met vliegen bezig te zijn, niet alleen het half uurtje les.

Het was de eerste aerobicsvlucht sinds oktober, het meeste ging uitstekend, alleen de spin was niet helemaal lekker. Die gaan we de volgende keer weer goed oefenen.

Hopen dat het weer redelijk blijft de komende weken, anders komt er een voorjaarsstop….